Rozpočet
Rozpočtové opatrenia primátora v roku 2022
Zmeny rozpočtu schváleného v roku 2022 v MsZ
Schválený rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2022 - 2024
Schválený rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2022 - 2024 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 16.12.2021 uznesením č.1066/2021 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2022 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2023 a 2024.
Návrh rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2022 – 2024
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2022 - 2024 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa 30.11.2021, t. j. najmenej 15 dní pred prerokovaním v MsZ dňa 16.12.2021 zverejnený na pripomienkovanie občanom.
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2022 - 2024 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t. j. na rok 2022 a orientačne na roky 2023 a 2024.
Zmeny rozpočtu schválené v roku 2021 v MsZ
5. zmena rozpočtu HM SR Bratislavy_v MsZ uzn.č.1020_zo dňa_18.11.2021
4. zmena rozpočtu HM SR Bratislavy_v MsZ uzn.č. 944_zo dňa 23.9.2021
3. zmena rozpočtu HM SR Bratislavy_v MsZ uzn.č. 871_zo dňa 24.6.2021
2. zmena rozpočtu HM SR Bratislavy_v MsZ uzn.č. 832_zo dňa 27.5.2021
1. zmena rozpočtu HM SR Bratislavy_ v MsZ uzn. č. 760_zo dňa 25.3.2021
Rozpočtové opatrenia primátora v roku 2021
Rozpočtové opatrenie primátora č.1_zo dňa 16.02.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č.2 zo dňa 31.5.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č.3_zo dňa_30.6.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č. 4_ zo dňa 20.8.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č.5_zo dňa 30.9.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č. 6_zo dňa 23.11.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č.7_zo dňa 7.12.2021
Rozpočtové opatrenie primátora č. 8_zo dňa 28.12.2021
Schválený rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2021 - 2023
Schválený rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2021 - 2023 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 17.12.2020 uznesením č.688/2020 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2021 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2022 a 2023.
Schválený rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2020 - 2022
Schválený rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2020 - 2022 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 12.12.2019 uznesením č.351/2019 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2020 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2021 a 2022.
Názov oddelenia: Sekcia financií
Návrh rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2020 – 2022
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2020 - 2022 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa 26.11.2019, t. j. najmenej 15 dní pred prerokovaním v MsZ dňa 12.12.2019 zverejnený na pripomienkovanie občanom.
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2020 - 2022 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t. j. na rok 2020 a orientačne na roky 2021 a 2022.
Schválený rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2019 – 2021
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2019 - 2021 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2019 a orientačne na roky 2020 a 2021. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 28.03.2019 uznesením č.110/2019 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2019 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2020 a 2021.
Dátum zverejnenia: 08.04.2019
Názov oddelenia: Sekcia financií
Návrh rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2019 – 2021
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2019 - 2021 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t. j. na rok 2019 a orientačne na roky 2020 a 2021.
Rozpočet na roky 2018 - 2020
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2018 - 2020 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2018 a orientačne na roky 2019 a 2020. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 07.12.2017 uznesením č.1006/2017 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2018 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2019 a 2020.
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2018-2020
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2018-2020 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa 21.11.2017, t.j. 15 dní pred prerokovaním v MsZ zverejnený na pripomienkovanie občanom.
Rozpočet na roky 2017-2019
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2017 - 2019 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2017 a orientačne na roky 2018 a 2019. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 07.- 08.12.2016 uznesením č.684/2016 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2017 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2018 a 2019.
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2017-2019
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2017-2019 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa 21.11.2016, t.j. 15 dní pred prerokovaním v MsZ zverejnený na pripomienkovanie občanom.
Rozpočet na roky 2016-2018
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2016 - 2018 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2016 a orientačne na roky 2017 a 2018. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 10.12.2015 uznesením č.346 /2015 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2016 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2017 a 2018.
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2016-2018
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2016-2018 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa 25.11.2015, t.j. 15 dní pred prerokovaním v MsZ zverejnený na pripomienkovanie občanom.
Rozpočet na roky 2015-2017
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2015 - 2017 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá povinnosť zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2015 a orientačne na roky 2016 a 2017. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 09.04.2015 uznesením č. 100/2015 schválilo rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2015 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2016 a 2017.
Rozpočet na roky 2014-2016
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2014 - 2016 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá zostaviť viacročný programový rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2014 a orientačne na roky 2015 a 2016. Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu dňa 30.1.2014 uznesením č. 1393/2014 schválilo vyrovnaný rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na rok 2014 a zobralo na vedomie prognózu na roky 2015 a 2016.
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2015-2017
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2015-2017 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa (10.3.2015), t.j. 15 dní pred prerokovaním v MsZ zverejnený na pripomienkovanie občanom.
Návrh rozpočtu Bratislavy na rok 2014
Návrh rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2014 s prognózou na roky 2015 a 2016 je v zmysle zákonných ustanovení od dnešného dňa (14.1.2014), t.j. 15 dní pred prerokovaním v MsZ zverejnený na pripomienkovanie občanov.
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2013 – 2015
Rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2013 - 2015, aj napriek postupnej stabilizácii ekonomiky mesta, sa navrhuje ako úsporný, konsolidačný, ale už aj ako rozvojový. Návrh rozpočtu hlavného mesta na rok 2013 vrátane finančných operácií je konštruovaný ako vyrovnaný s rozpočtovanými príjmami a výdavkami vo výške 246.012.188 €.
Rozpočet na roky 2009 – 2011
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2009 – 2011 nadväzuje na vývoj hospodárenia v predchádzajúcich rokoch. Finančné vzťahy k rozpočtu hlavného mesta sa v týchto rokoch budú realizovať predovšetkým prostredníctvom vlastných daňových a nedaňových príjmov. Prostredníctvom dotácií zo štátneho rozpočtu z príslušných kapitol sa financujú len kompetencie preneseného výkonu štátnej správy a realizácie vybraných projektov spolufinancovaných z fondov Európskej únie.
Transfery
Uznesenie č. 589_2008
Správa k rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2009 - 2011
Sumár kapitálových výdavkov
Zoologická záhrada
Výdavky celkom
Rozpočet programov výdavkov rozpočtu
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení - rozpočet a prognózy
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení
Výdavky - rozpočtové organizácie
Príloha kapitálové príjmy
Príloha bežné príjmy a bežné výdavky
Paming - MIPO
Príjmy - rozpočtové organizácie
Paming - rozpočet a prognózy
Mestský ústav ochrany pamiatok
Mestské lesy
Mimorozpočtové fondy
Múzeum mesta Bratislavy
Nosný dopravný systém
Mestská hromadná doprava
Mestská polícia
Kapitálové výdavky - Vybrané investičné projekty
Mestská knižnica v Bratislave
Marianum - pohrebníctvo
Kapitálové výdavky - Sociálne zabezpečenie
Kapitálové výdavky - Príspevkové organizácie
Kapitálové výdavky - všeobecné verejné služby
Galéria mesta Bratislavy
Kapitálové výdavky - Vzdelávanie
Kapitálové výdavky - Oddelenie cestného hospodárstva
Kapitálové výdavky - Oddelenie mestskej zelene
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Kapitálové výdavky - Oddelenie koordinácie dopravných systémov a výstavby
Kapitálové výdavky - Generálny investor Bratislavy
Generálny investor Bratislavy
Kapitálové výdavky - Finančné operácie
Bilancia prímov a výdavkov na rok 2009
Rozpočet na roky 2010 - 2012
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2010 - 2012 je spracovaný v súlade so zákonom č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorý ukladá zostaviť viacročný rozpočet na tri rozpočtové roky, t.j. na rok 2010 a orientačne na roky 2011 a 2012. Rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na roky 2010 - 2012 je zostavený na základe aktuálnej prognózy makroekonomického vývoja slovenskej ekonomiky do roku 2012. Na súčasnú prognózu výrazne vplýva pretrvávajúci negatívny vývoj globálnych faktorov – vplyv finančnej a hospodárskej krízy, ktorej dno sa predpokladá na prelome rokov 2009 - 2010. Finančné vzťahy k rozpočtu hlavného mesta sa v rokoch 2010, 2011 a 2012 budú realizovať predovšetkým prostredníctvom vlastných daňových a nedaňových príjmov. Prostredníctvom dotácií zo štátneho rozpočtu z príslušných kapitol sa financujú len kompetencie preneseného výkonu štátnej správy, rekonštrukcia Zimného štadióna O. Nepelu a predpokladaný výpadok dane z príjmov fyzických osôb. Prostriedky z fondov EÚ na financovanie projektov sa zatiaľ nezohľadňujú v rozpočte, zohľadnia sa v príjmoch a výdavkoch rozpočtu hlavného mesta na jednotlivé roky po ich odsúhlasení príslušným ministerstvom.
Správa k rozpočtu
Bežné príjmy a bežné výdavky v programovej štruktúre
Rozpočet príjmov mestských rozpočtových organizácií
Rozpočet výdavkov hl.m.SR v programovej štruktúre
Rozpočet výdavkov mestských rozpočtových organizácií
Výdavky celkom
Rozpočet transferov mestským príspevkovým organizáciám
Bilancia príjmov a výdavkov hl. m. SR Bratislavy na rok 2010
Finančné operácie
Kapitálové príjmy
Kapitálové výdavky Program 1 Plánovanie a rozvojové projekty
Kapitálové výdavkyProgram 1 (Príloha)
Kapitálové výdavky Program 2 Bezpečnosť, právo a poriadok
Kapitálové výdavky Program 3 (Príloha GIB)
Kapitálové výdavky Program 3 (Príloha DPB)
Kapitálové výdavky Program 3 Doprava a komunikácie
Kapitálové výdavky Program 4 Životné prostredie
Kapitálové výdavky Program 4 (Príloha Mestské lesy)
Kapitálové výdavky Program 5 (Príloha Marianum)
Kapitálové výdavky Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť
Kapitálové výdavky Program 6 Marketing a cestovný ruch
Kapitálové výdavky Program 7 (Príloha MsK, GMB, MM, BKIS)
Kapitálové výdavky Program 7 Kultúra
Kapitálové výdavky Program 7 (Príloha ZOO)
Kapitálové výdavky Program 7 (Príloha Paming)
Kapitálové výdavky Program 8 (Príloha STARZ)
Kapitálové výdavky Program 8 (Príloha Rekonštr.ZŠ O
Kapitálové výdavky Program 8 Šport
Kapitálové výdavky Program 9 Vzdelávanie
Kapitálové výdavky Program 11 Podporná činnosť a kontrola
Kapitálové výdavky Program Sociálne zabezpečenie
Tvorba a použitie peňažných fondov
MK-stanovisko k rozpočtu 2010
uznesenie MsZ
uzn. MsR
výpisy komisií
košela Rozpočet 2010 -2012
Rozpočet Bratislavy na roky 2011-2013
Rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2011 sa navrhuje zostaviť reštriktívne. Jedným z hlavných dôvodov takto navrhovaného rozpočtu je skutočnosť, že hlavné mesto musí plniť záväzky prijaté v roku 2010. Celkové výdavky bez finančných operácií sa rozpočtujú na rok 2011 len na úrovni 210 189,3 tis. eur, t.j. oproti dosiahnutej skutočnosti za rok 2010 predstavujúcej 271 247,8 tis. eur sa navrhujú znížiť o 61 058,5 tis. eur. Rozpočtové výdavky na rok 2011 sú v porovnaní so skutočnosťou roku 2010 nižšie o 22,5 %.
Návrh - rozpočet 2011-13
Predkladacia správa
Tab.č.1 Bilancia príjmov a výdavkov hl. m. SR Bratislavy na rok 2011
Tab.č.2 Výdavky celkom
Tab.č.3 Výdavky mestských rozpočtovych organizácii
Tab.č.4 Transfery mestským príspevkovým organizaciám
Tab.č.5 Finančne operácie
Tab.č.6 Penažné fondy
Tab.č.7 Programová štruktúra 2011
Tab.č.7a Programová štruktúra 2012 a 2013
Tab.č.8 Funkčná klasifikácia 2011
Tab.č.8a Funkčná klasifikácia 2012 a 2013
Tab.č.9 Príjmy mestských rozpočtových organizácii
Tab.č.10 Bežné príjmy hl. m. SR Bratislavy celkom
Tab.č.11 Program 1 Plánovanie a rozvojové projekty (BV)
Tab.č.12 Program 2 Bezpečnosť, právo a poriadok (BV)
Tab.č.13 Program 3 Doprava a komunikácie (BV)
Tab.č.14 Program 4 Životné prostredie (BV)
Tab.č.15 Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť (BV)
Tab.č.16 Program 6 Marketing, cestovný ruch a zahraničné vzťahy (BV)
Tab.č.17 Program 7 Kultúra (BV)
Tab.č.18 Program 8 Šport (BV)
Tab.č.19 Program 9 Vzdelávanie (BV)
Tab.č.20 Program 10 Sociálne zabezpečenie (BV)
Tab.č.21 Program 11 Podporná činnosť a kontrola (BV)
Tab.č.22 Kapitálové príjmy hl. m. SR Bratislavy celkom
Tab.č.23 Program 1 Plánovanie a rozvojové projekty (KV) príl.č.1
Tab.č.23 Program 1 Plánovanie a rozvojové projekty (KV)
Tab.č.24 Program 2 Bezpečnosť, právo a poriadok (KV)
Tab.č.25 Program 3 Doprava a komunikácie (KV) príl.č.4
Tab.č.25 Program 3 Doprava a komunikácie (KV) príl.č.2
Tab.č.25 Program 3 Doprava a komunikácie (KV) príl.č.1
Tab.č.25 Program 3 Doprava a komunikácie (KV) príl.č.3
Tab.č.25 Program 3 Doprava a komunikácie (KV)
Tab.č.26 Program 4 Životné prostredie (KV) príl.č.1
Tab.č.26 Program 4 Životné prostredie (KV) príl.č.2
Tab.č.26 Program 4 Životné prostredie (KV)
Tab.č.27 Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť (KV)
Tab.č.27 Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť (KV) príl.č.4
Tab.č.27 Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť (KV) príl.č.1
Tab.č.27 Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť (KV) príl.č.3
Tab.č.27 Program 5 Bývanie a občianska vybavenosť (KV) príl.č.2
Tab.č.28 Program 7 Kultúra (KV) príl.č.3
Tab.č.28 Program 7 Kultúra (KV) príl.č.2
Tab.č.28 Program 7 Kultúra (KV) príl.č.1
Tab.č.28 Program 7 Kultúra (KV)
Tab.č.29 Program 8 Šport (KV) príl.č.3
Tab.č.29 Program 8 Šport (KV) príl.č.1
Tab.č.29 Program 8 Šport (KV) príl.č.2
Tab.č.29 Program 8 Šport (KV)
Tab.č.30 Program 9 Vzdelávanie (KV) príl.č.2
Tab.č.30 Program 9 Vzdelávanie (KV)
Tab.č.30 Program 9 Vzdelávanie (KV) príl.č.1
Tab.č.31 Program 10 Sociálne zabezpečenie (KV)
Tab.č.32 Program 11 Podporná činnosť a kontrola (KV)
Rozpočet na rok 2013
Rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2013, aj napriek postupnej stabilizácii ekonomiky mesta, je zostavený ako úsporný, konsolidačný, ale už aj rozvojový.
Jedným z hlavných dôvodov takto navrhovaného rozpočtu je to, že mesto musí aj v tomto roku splácať zdedené záväzky, z ktorých časť sa podarilo splatiť v roku 2011 a 2012, ale rozsah týchto dlhov mesta je taký, že ich bude nutné splácať aj v nasledovných rokoch.
Rozpočet na rok 2012
Rozpočet hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2012, aj napriek postupnej stabilizácii ekonomiky mesta, je zostavený ako úsporný, ako konsolidačný a ako čiastočne rozvojový. V časti bežného rozpočtu je zostavený ako prebytkový s prebytkom 8,2 mil. eur. To znamená, že prostriedky získané z daňových príjmov a z príjmov z podnikania mesta sa požijú nielen na spotrebu a zabezpečovanie služieb, ale z časti sa z nich budú splácať záväzky hlavného mesta.
Návrh rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na rok 2010
Rozpočet na rok 2010 je vrátane finančných operácií koncipovaný ako prebytkový, pričom prebytok predstavuje čiastku 1 milión eur. Príjmy hlavného mesta sú plánované vo výške 270 577 282 eur a výdavky 269 577 282 eur.
Na roky 2011 a 2012 je rozpočet koncipovaný ako vyrovnaný.
Rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy bude schvaľovať mestské zastupiteľstvo na svojom rokovaní 17. decembra 2009 a pred schválením musí byť zverejnený najmenej 15 dní na úradnej tabuli Magistrátu Bratislavy.
Rozpočet je od dnešného dňa zverejnený na úradnej tabuli hlavného mesta SR Bratislavy vo vestibule novej radnice, na pracovisku Servis pre občana na Primaciálnom námestí č. 1 a na web stránke hlavného mesta www.bratislava.sk.
Rozpočet na roky 2007-2009
Návrh rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2007 – 2009 nadväzuje na rok 2006, ktorý bol druhým rokom realizácie fiškálnej decentralizácie. Financovanie samosprávnych kompetencií mesta sa zabezpečuje predovšetkým z vlastných daňových a nedaňových príjmov. Prostredníctvom dotácií zo štátneho rozpočtu z príslušných kapitol sa financujú len kompetencie preneseného výkonu štátnej správy a realizácie vybraných projektov spolufinancovaných z fondov Európskej únie.